Trebalо је pustiti da ćutanje govori / Dina Ina

Ophrle me nekad u sumrake dana
u te tmule sate prethodnice noci
Opkole me misli i drže me tako
Ko zatvorenika kom nema pomoći.
I ko što medj ljudima razlike postoje
Tako neke samo  ko lahor prostruje
 a neke se cele zariju u mene.
Oštricom me svojom ko u oči kljuju
Ne daju mi mira otrovom me truju
Saleću ko ose i ko ose bodu
Rovare po mozgu rovare pa odu
Tad mučitelj novi  u besnilu  stiže
I postavlja zamke ludilu sve blize
Niodkuda spasa ne mogu pronaći
a zamkama njihovim ne mogu umaći
Ali tada iznenada
U pomoc mi san priteče  
Rasterao nasilnike
Zaigrale kolo vile
Za ruke se dohvatile
Pesmom goru obavile
Orla pesmom  pridobile
pod lepetom njegovijeh krila
misli moje gnjezdo su savile
na počinak otisle i one.
U snu sanjam a gorom odzvanja
Ja sa pesmom u snu bar odmaram…*
_______________ Iz propratnog pisma autorke
Dragi Miroslave,
Pokušavam da odgonetnem šta mi sve MOARA PARASITA govori ili sta mi sve ona ćuti…nasumice čitam svakog dana po nešto iz nje..kao da je sve već vidjeno …snovidjenje naglas da vam kažem ..vi ste nekako moj..brat po necemu, pravilno da shvatite u smislu iznad…jer ko je jednom u pakao makar samo provirio oprljen se iz njega vratio i tu oprljenost kao znak raspoznavanja nosi…na čistinu vi ste već  izasli..na svetlost a ja kaskam i još uvek bazam da se uobličim teško mi je, ne umem jer sa krsta se ne silazi kažu sa krsta se skida.
Oprostite za sve što sad rekoh..samo moj doživljaj dok čitam vaše reši kao otiske….
Ima Boga i vas neka čuva a nek čuva i mene posto često grešim.
Sonja

Оставите одговор

